10 Mayıs 2017 Çarşamba

Sebzeli Omlet Tarifi


Yumurtanın her çeşidini sevenlerdenim sanırım.Geçtiğimiz günlerde internette denk gelince bir de sebzelisini deneyim dedim oldukça da sevdim :) 

Malzemeler
Kırmızı biber
Mantar
Soğan
Kaşar peyniri
Yumurta
Sıvı Yağ

Miktarlarını özellikle yazmadım.Tamamen göz kararı yapabilirsiniz.
Soğanı ve biberi yağda kavurdum.Küçük  küçük doğradığım mantarları da aynı şekilde kavurdum.Yumurtaları çırptım ve kavurduğum sebzelerin içerisine attım.Biraz piştikten sonra yumurtayı ters düz edip üzerine kaşar peyniri attım.
Pratik tarifler tam benlik :)
Afıyet olsun..


4 yorum:

  1. çok lezzetli bir tarif ellerinize sağlık.
    Sevgiler
    Ezgi

    YanıtlaSil
  2. Çok lezzetli görünüyor.
    Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Valla muhteşem görünüyor, lezzeti de öyledir mutlaka, denemeliyim bende, ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil